Hoppas vi ses på LÖRDAG 27 juni på Piloten, stadens bästa gladaste karaokeställe. Oförutsägbart Och vänligt för ALLA att sjunga! Karaoke och dans hela kvällen inpå natten. Så var där !! Tony Bandera hälsar er alla. L❤️ve
Har du hittat fel information, saknat evenemang eller något som inte fungerar? Skicka en kort rapport så kan vi kontrollera det.
Skyddat med spamfilter. Ingen information publiceras automatiskt.